בلبرگــ هآے یـﮧ بچـﮧ مثبـــتــ✿ــ

من فرزند ایران اسلامی ام ...

בلبرگــ هآے یـﮧ بچـﮧ مثبـــتــ✿ــ

من فرزند ایران اسلامی ام ...

درباره بلاگ

◄بـﮧنام خـــבآیـے ڪه وجوבش جبرآטּ تمآم نـבآشتـﮧ هایـمآטּ استـــــــ►

تآریــــخ گشوבטּ ایـכּ پّنجـــّــره:

خرداد 1393 / شعبان المعظم 1435 / June 2014

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۱ شهریور ۹۳، ۱۶:۰۴ - مسافر جاده عشق
    زیبا بود
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۲:۳۰

ببین ...



دل شکسته قیمتی تره آره ،
صدای بهتری داره ،
خدا ببین چقد دلم شکسته ...
بیا و لحظه هامو آسمونی کن ،
بیا و مهربونی کن ،
بیا ببین چقد دلم شکسته ...

+ خواننده: حامد زمانی (شاعرشو نمیدونم!)
++ همینجوری ... :)
+++ لینک دانلود

نظرات  (۶)

۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۰۴ مسافر جاده عشق
زیبا بود
۲۹ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۳ یه بنده خدا
واقعا چیزی نداریم جز پشیمونی
پاسخ:
:((
بفرمایید اینم لینک دانلود ترانه...
http://hamedzamanimusic.net/dll/music/4/17/ShahreBaran(HamedZamaniMusic.Com).mp3

پاسخ:
دست شما درد نکنه :)
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۳ مسافر88 آرام
دل وقتی می شکنه قیمت پیدا میکند
توی لحظه های قیمتی یاد هم باشیم
اگر لینک ترانه هم می بود بهتر میشد

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
لینک اضافه میشه ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۹ محفل عاشقان شهادت
ای همه افـلاکـیـان فرمـان بـرت
ای دو صد خورشید عبد قنبرت
ای تو لـبـیـکــــ دعـای مـصطفـی
یا امـیـرالـمـؤمنـیـن یا مـرتــضـی
++++++++++++++++++++++
التمــــــآس دعــــآ ....
پاسخ:
محتاجیم به دعآ :)

پشیمونم از این مسیر وارونه
ازین که گم شده خونه
ازین که از سر خودم زیادم
پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
 یکی حالمو میپرسه 
تو لحظه ای که شمع رو ب بادم
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی