בلبرگــ هآے یـﮧ بچـﮧ مثبـــتــ✿ــ

من فرزند ایران اسلامی ام ...

בلبرگــ هآے یـﮧ بچـﮧ مثبـــتــ✿ــ

من فرزند ایران اسلامی ام ...

درباره بلاگ

◄بـﮧنام خـــבآیـے ڪه وجوבش جبرآטּ تمآم نـבآشتـﮧ هایـمآטּ استـــــــ►

تآریــــخ گشوבטּ ایـכּ پّنجـــّــره:

خرداد 1393 / شعبان المعظم 1435 / June 2014

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۱ شهریور ۹۳، ۱۶:۰۴ - مسافر جاده عشق
    زیبا بود
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۲

الغوث ...



شبآی قدر امسال ام گذشت ...
سال های بعدم میاد و میره ...
تو با خودت چند چندی ؟!
توشه ای که تو مآه رمضان امسال جمع کردی چقد می ارزه ...؟؟
اونقدی هس که وقتی آقا به کارنامت نگاه میکنه،
لبخند رو لبش بشینه ؟؟
یا باز شدی عامل اشک ریختنش ؟؟

یا صاحب الزمان ...
مولای من،
رو سیاهم ...
دستمو بگیر ...

" خدای من، بهم فرصت و لیاقت بندگی بده، همین ..."

:((


+ مخاطب: خودم ... (به کسی برنخوره!)

++ شیعه اس و یه علی (ع) ... به عشق مولامون صلوات ...

نظرات  (۵)

ببخشید اشتباه شد
:)
پاسخ:
خدا ببخشه خواهرم! :)
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۲ یه بنده خدا
گفتی شبای قدر امسال...
نه لیاقت بندگی داشتم نه فرصتش
هــــــــــــــی...
پاسخ:
:((
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۰ یه بنده خدا
به منم بده
پاسخ:
:)
خداکنه بهم نگی تمومه فرصتت...
دعا بکن که خوب بشم آقا به غربتت...
پاسخ:
دعا بکن که خوب بشم آقا به "حرمتت" :)
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۷ الهه. «دختران»
منم با اینستا موافقم ..اگه زدی به منم ادرسشو بده...
پاسخ:
چشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی